جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
نماز جمعه بندرریگ به روایت تصویر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از مسائلی که باید به آن فکر کنیم مسئله اتحاد بین مسلمین است و امروز دشمن درست نقطه مقابل این وحدت قرار گرفته و میخواهد این اتحاد را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید صادق حسینی امام جمعه موقت بخش بندر ریگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک آغاز سالروز امامت امام زمان(عج)، اظهار داشت: نهم ربیع مصادف است با ولایت شخصیتی که به عنوان موعود اُمم شناخته شده، موعودی که تمامی پیامبران و اوصیای به ولادت، امامت، وصایت و ظهورش بشارت داده‌اند.

وی افزود: نهم ربیع الأول امتداد تمامی روزهای مقدس از هبوط آدم و آغاز زندگی زمینی و مبعث نبی مکرم اسلام تا غدیر و شروع ولایت علی بن ابی طالب(ع) است.

امام جمعه موقت بندرریگ گفت: نهم ربیع زمان تجدید عهد و بیعت با امام زمان(عج) است و اینکه اعلام کنیم که ما پای عهد مان با امام زمانمان هستیم.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ابراز کرد: در سالروز قتل عام فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا و به شهادت رسیدن ۳۲۹۷ کودک و نوزاد فلسطینی و لبنانی بار دیگر ثابت شد که قانون و عدالت در روابط بین الملل فقط یک شوخی تلخ است که برای حمایت از ظالم طراحی شده نه دستگیری از مظلوم، البته به وعده الهی اسرائیل خوار و ذلیل و نابود خواهد شد.

امام جمعه موقت بندرریگ با گرامیداشت آغازهفته وحدت اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از مسائلی که باید به آن فکر کنیم، مسئله اتحاد بین مسلمین است و امروز دشمن درست نقطه مقابل این وحدت قرار گرفته و می‌خواهد این اتحاد از بین ببرد.

وی تصریح کرد: ما باید از روز ولادت رسول الله، اینطور استفاده کنیم «لقد کان لکم فی رسول الله اسوة حسنه» و از رفتار رسول الله(ص) در رفتار با مسلمین و تلاش برای اتحاد مسلمانان الگو برداری کنیم.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: می‌گوییم شیعه و سنی در کنار هم قرار بگیرند، معنایش این نیست که شیعه سنی بشود و سنی شیعه، بلکه شیعه شیعه بماند و سنی سنی اما آگاه باشند، همیشه سر عقل باشند تا دشمن از اختلافات آنها سوء استفاده نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha